hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

Az IKEA önjáró tereinek hét modellje között kávézó és zöldséges is szerepel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Az egyik legnagyobb amerikai kiskereskedelmi üzletlánc új szintre kívánja emelni az élelmiszer-rendelés élményét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-15

Kiállítás nyílt a témában Szegeden.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-03

A magyar cégeket elsősorban a kompetencia hiánya hátráltatja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-21

Tavaly a Kínába irányuló összes magyar export meghaladta az 500 milliárd forintot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Immár tapasztalataikat egyesítve keresnek új értékesítési lehetőségeket a kínai élelmiszer-kereskedelemben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-03

A főváros méhlegelőit jelölő térkép is feltűnik az első hazai városi méhészeti projekt kiadványában.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

Lassan az önvezető autók is kigurulhatnak a közutakra…

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Japánban hamarosan felbukkannak a szusikihordó robotok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Valószínűleg éppen ezért olyan hátborzongató a máskülönben elektromos meghajtású teherautó megjelenése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.