hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

A korai húsvét és az olasz kereslet változása miatt csökkenhet idén a bárányexport.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-25

36,82 százalékkal múlja alul a globális átlagárat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-11

A tokaji ecet és a dió sem marad majd ki belőlük.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-23

Külföldi és magyar diákok tolmácsolásában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-10

December hónapban fogyasztjuk el az éves halmennyiség 40 százalékát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-12-03

A korábbi évek és a mostani kilátások alapján várhatóan ismét kiugró lesz a kiskereskedelem ünnepi húsforgalma a karácsonyt megelőző napokban, hetekben. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-14

Ezzel már 54 tétel alkotja a legkiemelkedőbbnek ítélt magyar különlegességek lajstromát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-05-13

Az olasz mellett új piacokat keresnek a friss juhhúsoknak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-03-30

A múlt hagyományait idézi a húsvéti mulatság.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-15

Lesz nyuszisimogató is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.