hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 191
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Átlagosan 15 százalékkal lesznek magasabbak a fizetések.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-14

Gazdaságos megoldásra jutott az üzletlánc és a szakszervezet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2019-01-23

Az áruházlánc béren kívüli juttatások rendszerét is fejleszti.

#5
Élelmiszer Online
2019-01-14

Megállapodott az Auchan a 2019-es béremelésről a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezetével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

A megegyezés értelmében a vállalat munkavállalóinak jelentős része az idei évtől magasabb fizetést kap.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

A GKI idén 4,6 százalékos bővülésre számít.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

A vállalat és a szakszervezetek tárgyalnak a jövő évi béremeléssel kapcsolatban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-22

A karácsonyt még átvészeljük áremelkedés nélkül.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.