hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 44
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

Németországban brutálisat ugrott az eladókeresési láz.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A cafeteria átalakítása miatt. A legfontosabb tudnivalókat gyűjtötte össze a Hrpwr.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-04

6 ezer munkavállaló hiányzik a sütőipari ágazatból.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A cégnél nagyjából 270 ezer és 800 ezer forint között mozognak a keresetek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Átlagosan 20 százalékkal növeli a Lidl idén a bolti és raktári fizikai munkavállalói bérét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Legrosszabb esetben a kakaóbab-termesztési térkép kicsit átalakul.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Az egyeztetésen az Üzemi Tanács képviselői egyhangúan támogatták a programot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.