hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A megegyezés szerint 2018-tól a vállalat valamennyi munkavállalója magasabb fizetést kap.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-04

Rögös út előtt állnak a legfontosabb magyar iparágak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-21

Más üzletek költözhetnek a hipermarketbe.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A cég 2018-ban kiemelt figyelmet fordít a legalacsonyabb fizetési kategóriákra.

#5
Élelmiszer Online
2017-11-09

A jövő éves bértárgyalások a Tescónál várhatóan december elejéig lezárulnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-13

A TESCO az elmúlt 2 évben már közel 9 milliárd forintot költött bérfejlesztésre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

Alkalmazottainak létszámát is bővíteni kívánja a vállalat. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-26

A szakszervezet tárgyalni akar a bérösszecsúszásról és a cégnél dolgozók anyagi megbecsüléséről is. 

#10
Élelmiszer Online
2017-09-25

A tárgyalások az eredeti megállapodás szerint október 2-án, hétfőn folytatódnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.