hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 602
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-13

Fogyasztóvédelem: a Bizottság megerősíti az uniós fogyasztói jogokat és azok érvényesítését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-10

A Győri Törvényszék szerint a vállalat termékein a szimbólum nem a kommunista rendszert jelképezi.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-03

A három kulcsszó: transzparencia, mesterséges intelligencia, natív.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-01

Az Adidaséhoz hasonló védjegyet nem használhatja a Shoe Branding Europe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

A NÉBIH halőrei a Fővárosi Horgászegyesületek Szövetségével együttműködve érték tetten az orvhalászt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Lénárd András a kanadai zöldhatáron sztriptíztáncosokat csempészhetett át az Egyesült Államokba.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A törvényszék megsemmisítette a termelők támogatásának megvonásáról szóló EB-határozatot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ausztriához fordult az édesség európai védelme érdekében a Nemzetközi Kürtőskalács Szaktestület.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

November 1-jével a holland városvezetés megtiltotta a sörbiciklik közlekedését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.