hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 594
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

November 1-jével a holland városvezetés megtiltotta a sörbiciklik közlekedését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-25

A támadott rendelkezések beavatkoznak a földbérleti jogviszonyokba a másik fél hátrányára.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

Hasznos információkat szerezhet a minisztériumi, hatósági és minőségügyi szakemberektől a 2017. október 27-én megrendezésre kerülő IFS Élelmiszer-biztonsági Konferencián.(x)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az EU és Kanada kipróbálja milyen, amikor kereskedelmi megállapodást kötnek egymással.

#6
Élelmiszer Online >> karrier
2017-09-04

Az új tagok kinevezése – a Versenytanács többi tagjához hasonlóan – hat évre szól.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-17

2018. január 1-től kötelezővé válik az állami szervekkel való elektronikus kapcsolattartás.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-17

Mivel minden tejterméknek van növényi alternatívája, fontos, hogy azokat elkülönítsék a valódi tejtermékektől.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

135 millió forinttal károsította meg az államot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Új szakaszba lépett a kiskereskedelmi vállalatok korlátozása miatti uniós jogsértési eljárás

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.