hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 711
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Lehetne, de az élelmiszerlánc egésze elegendő biztosítékot ad minden fogyasztónak.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Az idén „begyűjtött” 500 tonna gabonát Nemeshany egyik 110 éves malmában fogják felőrölni.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

A Balatoni habos mogyoró és a Pöttyös Panni érdemelte ki a megtisztelő kitüntetést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-08

Az országosan csaknem egymillió hektáron termett őszi búza már a magtárakban van.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

Nem elég a termelők növénybiztosításának támogatására létrehozott állami alapban rendelkezésre álló forrás.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-03

A Vetőmag Szövetség nettó 92 ezer forint tonnánkénti tájékoztató árat tett közzé.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-03

A gabonafélék, cukor és tejtermékek nyomták meg az élelmiszerár-indexet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.