hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 740
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Egy multinacionális cég szentül hiszi, hogy az élelemfelesleg újrafelhasználása forradalmasíthatja az építőipart.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A növényi termékek ára 1,6 százalékkal csökkent, az állati termékek ára 11 százalékkal emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A Magyarok Kenyere program keretében került sör az eseményre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

A tartósan alacsony árak miatt elhalasztják az értékesítését.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

A támogatáshoz az Európai Beruházási Alap és a Garantiqa teremti meg a forrásokat. /Frissített/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-05

Növényi olajok nyomják a nemzetközi élelmiszer árakat, közben a búza és kukorica iránti kereslet lanyhul.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

Szívóssága és magas terméspotenciálja is erre a sorsra predesztinálja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-02

A kísérleti helyek átlageredményei elmaradnak a tavalyitól, a beltartalmi értékek viszont jobbak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-28

Helyzetkép.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-25

A termésátlagok a zabon és a tritikálén kívül felülmúlták az előző évi értékeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.