hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 842
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-05

A cukrot leszámítva csökkentek az élelmiszerárak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Az új részlegben évente 70 ezer tonna tésztát állíthatnak elő.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

A változékony időjárás megnyirbálta a hozamokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-26

Összesen 46 őszi búza fajtát vizsgáltak a szakemberek a posztregisztrációs fajtakísérletében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A szárazság megdrágította a takarmányokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

A tájékoztatás szerint a Viresol a régió egyik legnagyobb modern keményítőipari üzeme.

#9
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A Pécsi APA a megújuló Pécsi Sörgyár új, szuperprémium sörcsaládjának első tagja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.