hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

A gabonafélék között egyre erősebb a kukorica és a repce pozíciója.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-01

A búza ára továbbra is hullámzóan alakul, de az elrejelzések alapján akár rekordkészletek is felhalmozódhatnak belőle.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-21

Agrárkamara: kisebb a búzatermés a tavalyinál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-10

A hektolitertömeg értékek valószínűleg alacsonyabbak lesznek a tavalyi, 81,2 kg/hl átlagnál.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Országosan átlagosan mintegy 100 milliméternyi csapadék hiányzik a talajból.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.