hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 94
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-10

A hektolitertömeg értékek valószínűleg alacsonyabbak lesznek a tavalyi, 81,2 kg/hl átlagnál.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Országosan átlagosan mintegy 100 milliméternyi csapadék hiányzik a talajból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Mindeközben a „régi motorosok” is folytatják térhódításukat a Földközi-tenger környékén.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-03

A megelőzéshez időbeli figyelmeztetés és felkészültség kell a FAO szerint.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-02

Leginkább a búza, kukorica és rizs világpiaci ára nőtt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

Kukoricából és rizsből soha nem látott készletekre számíthatunk.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

A visszaesés fő oka a nyári szárazság lehet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

Javarészt a cukor és a tejtermékek drágulása fűtötte a növekedést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.