hirdetés
2017. szeptember. 23., szombat - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 98
#1
Élelmiszer Online
2017-09-12

Kína a magyar agrárexport-termékek 10. legnagyobb piaca – ezen szándékozunk tovább javítani.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-01

A búza ára továbbra is hullámzóan alakul, de az elrejelzések alapján akár rekordkészletek is felhalmozódhatnak belőle.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-21

Agrárkamara: kisebb a búzatermés a tavalyinál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A termés bőségesen kielégíti a belföldi szükségleteket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-25

A búzatermelők elégedettek a termés minőségével és a mennyiségével is.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-10

A hektolitertömeg értékek valószínűleg alacsonyabbak lesznek a tavalyi, 81,2 kg/hl átlagnál.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-06

A búza és a hús – ezek drágítják a globális élelmiszerkosarat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

Országosan átlagosan mintegy 100 milliméternyi csapadék hiányzik a talajból.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

Mindeközben a „régi motorosok” is folytatják térhódításukat a Földközi-tenger környékén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-03

A megelőzéshez időbeli figyelmeztetés és felkészültség kell a FAO szerint.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.