hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 7
#1
Élelmiszer Online
2017-07-07

2017. július 9-én vasárnap rendezik meg az eseményt.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-29

Az  új időpont: július 8.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-23

A korábbi nagy próbákhoz hasonlóan idén is találkozhatunk majd népszerű sportolókkal. a 35. Lidl Balaton-átúszáson. 

#4
Élelmiszer Online
2017-06-14

Az eseményre több mint tízezer indulót várnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Az erőpróbára jelentkező sportemberek változatlanul Révfülöpön fognak vízbe szállni.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-06-25

A gyümölcsös italok bevezetését kampány kíséri.

#7
Élelmiszer Online
2009-09-30
Az üdítőital ipar legrangosabb nemzetközi vetélkedőjén innovációs díjjal jutalmazták a Coca-Cola Magyarország Testébresztő programját a legjobb egészségmegőrző kezdeményezés kategóriában.
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.