hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 57
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

A jelenlegi ezreseket 2018. október 31-ig lehet használni a vásárlások folyamán.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

Az utóbbi években bevezetett bankjegyek tartósak és korszerűek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

Az ország egyik népszerű komikusa zenés videóval ünnepelte meg a fejleményt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A régieket a kiskereskedelemben július 31-ig lehet felhasználni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-15

A nyomokban állati zsiradékot tartalmazó ötfontos ellen petíció is indult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-02

2017. december 31-ig meghosszabbították a 2015 előtt kibocsátott 20 ezer forintosok bevonásának határnapját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-19

Némi juttatás fejében előszeretettel álltak el feladatuk lelkiismeretes elvégzésétől.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

A bankjegyek értéke 2036 végéig mindazonáltal megmarad.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-16

Készpénz esetében sokkal több kórokozó terjedhet tovább a vásárlások folyamán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-14

Több ATM-ben már a kiadott címleteket is megválaszthatjuk.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.