hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 287
#1
Élelmiszer Online
2018-06-18

Egy nappal a foci vb előtt hatalmas gólt lőtt a Szintézis a kereskedelmi IT piacán.(X)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-05

A magyar internetes kiskereskedelem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-24

Az ALDI 3 magyarországi üzletének parkolójában mostantól diszkont automata üzemanyagtöltő állomások üzemelnek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-05-14

Nyolc fogyasztói típus hatékonyabb marketinghez.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-25

Növekvő kereskedelmi mutatók mellett, csökkenő boltszámok.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-23

A Világbank rangsora azt mutatja meg, hogy mennyire könnyű vállalkozni a vizsgált országokban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Tavaly az online fizetési forgalom 363 milliárd volt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Országszerte egységáron lehet megrendelni a termékeket a virtuális üzletből.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-24

Mastercard: 2019-től jön az arcfelismeréses vagy ujjlenyomatos hitelesítés a bankkártyás vásárlásoknál.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Egy Albert Heijn nevű lánc egyik boltjában példátlanul egyszerűvé vált a bevásárlás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.