hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 272
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

Vádat emeltek egy, a vásárlók bankkártyáinak információival visszaélő trafikos ellen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-15

 ALDI Utazás márkanév alatt Közép-Európa legnagyobb beutaztató ügynökségének, az Eurotours International-nek termékeit kínálják.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Éves szinten óriásit nőtt az első öt hónapban.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-24

Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Az erotikus segédeszközök különösen kurrensek az online üzletekben.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-31

Hét halfaj, többek között a garda, a márna és a ponty esetében lejár a fogási tilalmi idő.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-25

A szolgáltatás 2016-ban túl sok áldozatot követelt meg a logisztikai cégektől és kereskedők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Az új módszerrel a vásárlók biztonságosan és egyszerűen igazolhatják személyazonosságukat a tranzakciók során.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Az üzletlánc két ideiglenes üzlettel lesz jelen a sportesemény budapesti helyszínein.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.