hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

Évente mintegy 60 ezer tonna baromfitrágyát dolgoz majd fel a létesítmény.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az újonnan megfogalmazott követelmények a globálisan beszállított csirkehús-alapanyagok 70 százalékát érintik.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-07

Az idei húsvét előtt a madárinfluenza megváltoztatta a tojáspiacot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-06

A víziszárnyas-termékeket előállító cég projektjét az állam 402 millió forinttal támogatja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Válaszút előtt a magyar élelmiszeripar.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-29

A világon elsőként!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-03-16

Kik a kedvenc magyar színészei a Master Good Cégcsoport ügyvezető igazgatójának?

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-02

Az Év Boltja 2015 versenyen Szupermarket kategóriában a Gödöllő COOP Zrt. veresegyházi üzlete nyerte el Az Év Boltja címet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-11

Többek között a kertkultúra „újraélesztése” is célja az új típusú szerveződéseknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.