hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1100
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

A hurrikán nyomában felduzzadt folyók legalább 60 baromfitenyésztő gazdaságot árasztottak el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

A szárazság megdrágította a takarmányokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

2021-től a jelenleginél kissé nehezebb idők leselkedhetnek a szektorra.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-06

Madárinfluenza járvány esetén is tovább folytatódhat a magyar baromfihús japán exportja

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

A baromfitenyésztés a legjobban teljesítő hazai állattenyésztési ágazat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

Az első félévben éves szinten minden állatfajból többet dolgoztak fel a létesítményekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

A Master Good Kft. kapacitásbővítő beruházását 3,4 milliárd forinttal támogatja az állam.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.