hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 995
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18
#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A baromfitartók hozzáállása sokat javult, de nem eleget.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

A Kincstár befejezte a 2017. második negyedévre benyújtott kifizetési kérelmek bírálatát.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-09

Az első hét havi 84 százalékos bővülést főleg a madárinfluenzával magyarázzák a szakértők. /JAVÍTOTT!/

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-03

Vegyszerezett, gyanúsan olcsó brazil csirkemájat árulnak több nagy áruházban is.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-29

Jakab István: elfogadhatatlan az élelmiszerek kettős minősége.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az együttműködés a baromfitartás és az élelmiszer-biztonság területén is erősödik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.