hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1075
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

A magyar mezőgazdasági tapasztalatokra és szaktudásra van igény Ghánában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-06

Hatalmas kereslet alakult ki a csirkemellre az európai piacon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-28

2017 azonos időszakához képest az idei év első negyedében szinte minden állatfajból többet dolgoztak fel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

A beruházásaik értéke 65 százalékkal magasabb volt, mint 2016-ban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-23

Több szektorban Magyarország jóval az átlag felett járul hozzá az unió agrárteljesítményéhez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-23

Megújult és valamennyi termékét átöltöztette a Sága. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-14

A vágócsirke termelői ára viszont épphogy csak növekedett.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

2017-ben az előzetes adatok szerint a mezőgazdaság a hazai GDP termeléséhez 3,3 százalékkal járult hozzá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-14

3 nap alatt 60 ezren látogattak el a XXV. Alföldi Állattenyésztési és Mezőgazda Napokra.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.