hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1109
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

A baromfi termékek embargójának teljes feloldása még várat magára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-06

Újabb cégek juttathatják el termékeiket a városállamba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-31

Krémszínű tojást adó hibridek kitenyésztésén dolgoznak majd az uraiújfalui létesítményben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

A feldolgozó egységben napraforgó-alapú növényi takarmány-alapanyagot fognak előállítani.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-12

Az első félévben mintegy 20 százalékkal bővült az előző esztendő azonos időszakához képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

Magyarországon több mint 128 millió darab baromfit vágtak le az első félévben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerében tavaly csaknem 4000 bejelentést tettek közzé.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

A BTT szerint nem fair, hogy az üzletláncok bojkottálják a feljavított ketreces tartásból származó tojásokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.