hirdetés
2017. december. 14., csütörtök - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 17
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A kötetben a gasztronómia hírneves szakemberei kínálnak kóstolót a vásárlók számára a főzőtudományukból.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-31

Lenyomta az eper a barackot.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-21

Apró kajszikat hozott az öntözés hiánya, ennek ellenére mennyiségi szempontból jónak mondható az idei termés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-28

Létfontosságú, hogy legyen foglalkoztatás a lakosság helyben tartása érdekében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2014-06-26

Pedig a legkedveltebb élelmiszereink közé tartoznak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-29

Számos somogyi iskolában a lekvárok elkészítése és az értékesítése is tananyag.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> életmód
2013-09-18

A Népszabadság cikke segítségével a szilvalekvár-készítés rejtelmeibe nyerhetünk mélyebb betekintést.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-07-26

A nyár egyik kedvelt időtöltésével, a befőzéssel kapcsolatban állította össze legújabb lakossági tájékoztató anyagát a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH).

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-06-19

Lajer Hajnalka a lekvárban és a szörpökben találta meg élete értelmét. A fiatalasszony ragaszkodik a nagymama ízeihez és egykori lekvárjaihoz.

#10
Élelmiszer Online
2012-04-30

A Dr. Oetker egyedülálló újdonsága a befőzésben: a Sütésálló Dzsemfix segítségével a friss gyümölcsből gyorsan és egyszerűen sütésálló, sűrű lekvár készíthető.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.