hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 199
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

Anuga: Elena Bergmann, a berlini POSpulse cég marketing es PR vezetője az Amazon megjelenésének hatásairól beszélt.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-21

A Veganz növényi eredetű termékeit kínálva egyszerűbbé teszi a vegán táplálkozást.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-20

Már a könyvvizsgálók is digitálisak: jönnek az új innovatív megoldások a cégek számára a KPMG-től és a Microsoft-tól.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-14

Gazda projekt: libás és dinnyés gazda rendhagyó csereüzlete egy berlini képzőművésszel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Városiként ennél frissebb élelmiszerhez fix, hogy nem fog hozzájutni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Idáig úgy tűnt, Nagy-Britanniát részesíti előnyben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-24

Egyre információéhesebbek a vásárlók.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.