hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 213
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-15

A Start it @K&H inkubátor ViddL csapata harmadik helyen végzett a PowerUp! nevű energetikai versenyen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

Németország egyik legrangosabb nemzetközi borversenyén nyert a Bognár Pincészet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-28

Nemzetközi édességkongresszus Berlinben: a húsáruk után az édesség hozza a 2. legnagyobb nyereséget a kereskedelemnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A két oldal összefogásából leginkább a fogyasztók profitálnak. A témával több előadó is foglalkozott a berlini német kereskedelmi kongresszuson.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-05

Összesen 2000 lakást terveznek kialakítani Berlinben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A METRO kötelességének érzi, hogy segítsen változtatni ezen a helyzeten.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

Súlyos műszaki és higiéniai hiányosságok miatt függesztette fel az egység működését.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.