hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2305
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

Megújítható a szabolcsi almatermelés, de ehhez át kell alakítani annak szerkezetét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az uniós tagállamok reálgazdaságát pezsdítette fel valamelyest az összeg.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-13

A GKI Gazdaságkutató előrejelzése szerint gyorsul a magyar gazdasági növekedés az EU-támogatások hatására.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A nyertes pályázók a fejlesztéseik során felmerülő kérdésekben gyakorlati tanácsokat kaphatnak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A magyar kkv-k ódzkodnak attól, hogy a külföldi piacra is kimerészkedjenek, és ez mindenkinek rossz.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-05

A növénytermesztés és a feldolgozóipar fejlesztése is rejt lehetőségeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Első becslésében 0,3 százalékkal mérsékeltebb bővülést prognosztizált a hivatal.

#8
Élelmiszer Online
2017-12-04

Exkluzív interjú Mészáros Gáborral, a chocoMe tulajdonosával.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Novemberben egy új áruház átadása mellett további öt egységében is komoly fejlesztést hajtott végre.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

1,5 milliárd forintos beruházás keretében több, korszerű berendezéssel bővült a géppark.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.