hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2457
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A  vállalat évi 530 ezer tonna kukoricát dolgoz fel, 230.000 tonna izocukrot állít elő.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Az „eszkimós” védjegyű Mirelite a fagyasztott termékek között a világ második legrégebbi márkája.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A gombaházak és hűtőházak létesítésére kiírt pályázatból az első megvalósult hűtőházat adták át Csornán.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Ezúttal az ország ipari központjában nyitott áruházat a vállalat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

A kutatók szerint az éghajlatváltozással szemben ellenállóbb növények nemesítésére volna szükség

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

41-ről 74 százalékra emelkedett a beruházási hajlandóság egy év alatt. Élen jár a mezőgazdaság. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

Hangsúlyosabb szerepvállalásra készülnek. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.