hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2199
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

A mintegy 250 m² alapterületű üzlet közel 30 millió forintból, önerős beruházással szépült meg.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Júniusban tovább nőttek az agrártermelői árak.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak, a magyar borásztársadalom egyik legismertebb tagjának, a Csopaki Kódex egyik kidolgozójának ítélte a magyar borászok legnevesebbjeit képviselő, 60 szakemberből álló grémium a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon, a Jásdi Pincészetben, festői környezetben beszélgetett a neves borásszal.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-15

Kistelepülések egyedi szennyvízkezelése valósulhat meg uniós forrásból.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-15

Az üzletmenet folyamatos működésének biztosítása rendkívül fontos a kereskedők számára. (x)

#7
Élelmiszer Online
2017-08-14

A kormány által biztosított 500 millió forintos keretből 155 családi vállalkozás nyert támogatást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-08-14

A Gloster tartósítószerek, mesterséges adalékanyagok helyett vákuumzárási és hőkezelési eljárással konzervál.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

A humánerőforrás kiváltása és a hatékonyságnövelés a legfontosabb fejlesztési célok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.