hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2251
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-19

A Miniszterelnökség közel 77 milliárd forint beruházási támogatást ítélt meg állattartó telepeknek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

2017 első félévében ismét a diszkontok teljesítettek a legjobban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

A Penny közel 9 milliárd forintból megvalósult új központja 150 munkahelyet teremt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A hazai termelés 40 százalékát a Kalocsai tartja a kezében.

#6
Élelmiszer Online
2017-10-16

Több, mint 120 partner tekintett be az öntapadó címkék, hajtogatott karton- és hullámkarton dobozok gyártásába.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Megkezdte munkáját a DBS (Duna-Fekete-tenger) Kapurégió projektbizottsága Budapesten.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A maga ágazatában a rendszerváltás óta példátlan méretű hazai beruházás valósult meg a településen.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

Fejlesztésekre a középvállalkozások felkészültebbek, az innovációs készség arányos a cégmérettel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.