hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-16

Technológiai fejlesztések kellenek a hatékonyságnöveléshez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

41-ről 74 százalékra emelkedett a beruházási hajlandóság egy év alatt. Élen jár a mezőgazdaság. 

#3
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-03

Az agráriumban és az élelmiszeriparban működő egyéni gazdaságok hitelállománya egy év alatt megduplázódott.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

10-ből 6 cég gondolja úgy, hogy valamilyen fejlesztésbe kezd a következő esztendőben.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-18

Idén már csak 40 százalékuk tervez fejlesztést megvalósítani.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-27

Átlagon felüli érdeklődés övezte vásáron összesen 138 ország képviseltette magát.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

Élelmiszeripar a fogyasztók egészségéért – tegyünk együtt érte.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-28

A K&H kutatásai szerint egész évre vonatkozóan 20%-kal csökkent a beruházási teljesítmény.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.