hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-01

A foglalkoztatottsági index az elmúlt hónapokhoz hasonlóan az első hónapban szintén növekedésre utal.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

Tizenkettedik havi értéke 1,2 százalékkal haladta meg novemberi szintet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Hat és fél éve nem nőtt akkorát, mint októberben.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-01

A növekedési ütem visszatért az elmúlt egy évben leggyakrabban megfigyelt 56-57 pontos sávba.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-02

A foglalkoztatottsági index ismét 50 pont fölé kúszott decemberben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

A termelési mennyiség indexe nőtt a szeptemberi értékéhez képest.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-03

Egyébként is már kilencedik hónapja bővülést jelez a mutató.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-01

Idén hetedik hónapja mutat bővülést.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-01

Németország és Franciaország teljesítménye közötti jókora eltérés mutatkozott.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-04

A tavasz első hónapjában az ideinél általában jobban teljesít a mutató.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.