hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 16
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Hat és fél éve nem nőtt akkorát, mint októberben.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-01

A növekedési ütem visszatért az elmúlt egy évben leggyakrabban megfigyelt 56-57 pontos sávba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-02

A foglalkoztatottsági index ismét 50 pont fölé kúszott decemberben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

A termelési mennyiség indexe nőtt a szeptemberi értékéhez képest.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-03

Egyébként is már kilencedik hónapja bővülést jelez a mutató.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-01

Idén hetedik hónapja mutat bővülést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-01

Németország és Franciaország teljesítménye közötti jókora eltérés mutatkozott.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-04

A tavasz első hónapjában az ideinél általában jobban teljesít a mutató.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-01

A foglalkoztatottság indexe 50 pont fölé került februárban. /RÖVIDHÍR/

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-01-05

Huszonnyolc hónapig tartó bővülésnek szakadt vége a tizenkettedik hónapban.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.