hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 345
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-15

Február 28-ig lehet pályázni a Civil Iránytű Alapítvány és a Syngenta programjára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

Az ikonikus ital alapanyagának hozama korántsem elégíti ki a keresletet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Tavaly Magyarországon minden idők második legjobb hektáronkénti hozamát érték el a gazdák.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A mesterséges intelligencia most vált kellően éretté a gép megalkotásához.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

A tudatos táplálkozás elterjedésével egyre égetőbbé válik a kérdés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

A MEGFOSZ karrier programja segít, hogy már az iskolaévek alatt megszerezzék ezt a tudást.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

A létesítményben évi 3000 tonna gyümölcsöt tudnak majd elraktározni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

A terméseredmények térségenként nagy szórást mutatnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Kiemelkedő minőségű a betakarított termés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.