hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 400
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A jelentés számos, az élelmiszer-ellátó rendszer egészségre vonatkozó cselekvési javaslatot fogalmaz meg,

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

Rajta kívül már az összes őszi szántóföldi növényt learatták.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-29

Lendületet adhat a sárgarépa-termelésnek az új feldolgozóüzem.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-25

Az évente feldolgozott csemegekukorica 95 százalékát több mint 20 európai országba exportálja a Bonduelle.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A megfelelő keléshez ugyanakkor több csapadékra lenne szükség.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A globális felmelegedés gyökeresen megváltoztatja a magyar mezőgazdaságot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Több kedvezőtlen tényező közös erővel karcsúsította meg a hozamokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A német hatóság atropin és szkopolamin tartalom miatt adott ki riasztást a termékre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.