hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 502
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-10

A megközelítés egyik legnagyobb előnye, hogy nem kell számolnunk a türelmetlen eladók toporgásával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Országszerte egységáron lehet megrendelni a termékeket a virtuális üzletből.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Az OKSZ is támogatja a kisvállalkozások adókedvezményét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-23

Teherbírás fiatalos design-nal: többször használatos táskával kampányol a környezetért a dm.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-16

TOP 10 játékkategória bevétel alapján a REGIO JÁTÉK-tól.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Egy Albert Heijn nevű lánc egyik boltjában példátlanul egyszerűvé vált a bevásárlás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-20

A szeretteinek semmiképpen se ajándékozzon hamisított és ellenőrizetlen forrásból származó termékeket!

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

10-ből 8 európait ér kisebb-nagyobb bosszúság a bevásárlások alatt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-24

A magyarországi kereskedők november 24-én 25-30 milliárd forint forgalomra számítanak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-20

Három kategóriában is elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség díját.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.