hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 535
#1
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-09

Új gyűjtőoldal indult a mentes termékeket keresőknek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A budaörsi egysége mellett pedig immár a második háztartási naperőművét is üzembe helyezte a vállalat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-01

Magyarországon elsőként indult el az autistákat segítő akció a sportszeráruházakban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-27

Debrecenben, Nyíregyházán, Hajdúszoboszlón és Hajdúböszörményben is elérhető a szolgáltatás.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Több mint 2,7 milliárd forintból alakított ki a "fogyasztói elvárásoknak megfelelő" üzleteket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Kéthavi átlagbér is megspórolható évente az online bevásárlással.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Az év végéig két új további egység átadása is várható az észak-nyugati régióban. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.