hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 488
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A helyi közösség életének javítását célozza a rendhagyó beruházás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

Az összes nagyobb áruházláz növekedést jósol az értékesítési csatornának.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A többi termék túlnyomó része iránti erőteljesen visszaesik.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-27

Az Auchan áruházlánc több mint 2000, a tanévkezdéshez köthető termékkel készül szeptemberre.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-19

Amik érdekesek, meglepőek, vagy egyszerűen csak jók voltak.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-07

Több mint 12 ezer munkavállaló fizetését alapul véve az idei növekedés összesen 14,8%-os.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-06

Országszerte már 67 OMV benzinkúton működik éjjel-nappali SPAR express üzlet, ahol kényelmesen és gyorsan intézhetik az autósok bevásárlásaikat és tankolásait egyszerre a hét minden napján. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.