hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

A forint gyengülése pedig a bevásárlótiruzmust erősíti.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-13

Az alacsony áfa miatt lenne indokolt a jelenség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-28

Újra virágzik a bevásárlóturizmus a szlovák határ menti településeken. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-02-10

Szlovákiából több vásárlót vonzott Magyarországra a gyenge forint az utóbbi hetekben, az osztrák határ menti településeken azonban nem érződött a bevásárlóturizmus erősödése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-02-01

Az árháborúban olyan alacsonyra esett a pelenka  ára, hogy a kereskedők már a környékbeli országokból is átrándultak érte.

#6
Élelmiszer XX. évf. 3. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-04-13

Amikor a bevásárlóturizmusról hallunk, ma leginkább a szlovákiai lakosok immár állandósuló rohamára gondolunk. De ennél sokkal szélesebb a kör. Gondoljunk csak a  fogászati turizmusra vagy éppen az üzemanyagok nemritkán életvitelszerű határon való áthordására. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-03-08

A szomszédos országokban – Lengyelországban, Németországban és Ausztriában – elsősorban ruházatot, élelmiszert és fogyasztási elektronikus cikkeket vásárolnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-01-16

Furcsa helyzet, hogy a szlovák vásárlóknak megéri száz kilométereket vezetni, hogy a Csehországból illetve Szlovákiából érkező tartós tejet, nálunk vegyék meg - jóval olcsóbban. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-01-09

Megrohamozták a magyarországi boltokat a szlovákiai vásárlók; a bevásárlóturizmus soha nem látott méreteket öltött, mert a forint-euró árfolyam történelmi csúcson volt, egy euróért akár 320 forintot is fizettek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2011-11-16

Nemzetközi bevásárolóturizmus szempontjából Budapest  Európa 10. legközkedveltebb városa, Bécset és Milánót is maga mögé utasítja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.