hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-08

A tojás érte el a legjobb, a csomagolt hústermékek a legrosszabb arányt.

#4
Élelmiszer Online >> márkahamisítás
2013-11-22

Szlovákiában, ha a hatóságok hamis árukat találnak, általában a tulajdonos költségén semmisíttetik meg azokat a lefoglalásuk után. 

#5
Élelmiszer Online >> márkahamisítás
2013-02-22

Nyugati szomszédunknál eddig három olyan termékben találtak lóhúst, amelyeken azt nem tüntették fel összetevőként.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-01-12

A mezőgazdasági minisztérium által kidolgozott törvénynek "köszönhetően" egyre kevesebb hazai beszállítóval kötnek szerződést a szlovák áruházláncok.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2012-10-30

A Fontos vagy! nevű szlovákiai magyar civil szervezet kezdeményezése alapján kétnyelvű, szlovák és magyar feliratokat helyezett el a Tesco a napokban megnyílt révkomáromi üzletében.

#8
Élelmiszer XX. évf. 4. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2012-05-07

2012 áprilisában három szupermarketlánc, a Spar, a Match és a CBA egy-egy budapesti egységének friss zöldség-gyümölcs kínálatára vonatkozóan készített felmérést Szabó Márton elemző-közgazdász.   

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Penny
2012-03-08

Nincs vége az osztrák versenyhivatal vizsgálódásának, amelyet a többek között a Billa, Merkur, Adeg élelmiszerkereskedéseket is tömörítő Rewe központjában végez – írja a Die Presse. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-10-18

Az Index három ország boltjaiban és piacain vásárolt zöldségeket és gyümölcsöket, hogy kiderítse, mennyi növényvédő szerrel kell megküzdenie szervezetünknek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.