hirdetés
2017. november. 22., szerda - Cecília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1414
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A város tömegközlekedési vállalata a hagyományos üzemanyagok helyet lassan átszokik a zaccra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-20

FMCG-csúcskongresszus, Berlin: Alaposan megváltoztak a marketingjátszma szabályai.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-15

Hivatalosan is átadták a németországi Green Brands díjait.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-14

Fazekas: A nemzeti parki védjegyes termékek terjedése támogatja a gazdasági növekedést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A kezdeményezés célja a méhek és az egészséges életmód népszerűsítése.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

Az UNESCO-val közösen rendezett versenyén két-kétmillió forinttal gazdagodtak a nyertesek.

#7
Élelmiszer Online
2017-11-09

A Hungarikumok Gyűjteményében szereplő értékek száma mára elérte a 67-et.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-07

A mérföldkőnek számító BIOEAST együttműködés továbbviteléről szóló megállapodást írták alá.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-06

Az újonnan megfogalmazott követelmények a globálisan beszállított csirkehús-alapanyagok 70 százalékát érintik.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.