hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1553
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-16

Jelentős szigorítást tervez 2019-től a kormány a műanyag zacskók és eszközök kiszorítása érdekében. 

#4
Élelmiszer Online
2018-09-15

Modern gináziumi tankertet adott át  az agrárminiszter és a Syngenta Magyarország.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Így termelhető bab, borsó, lencse a fenntarthatóság alapelveinek figyelembe vételével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-15

Az édességek mellett a „Kapj rá!” standon halas finomságokat is kóstolhat  az Édes Napokon.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

A Felelős Gasztrohős és a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) idén is megtartotta a Gasztrorandit.

#8
Élelmiszer Online
2018-09-06

Halegészszégyügyi kiadvány segíti a termelés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-05

Minőségi táplálkozás és aktív életvitel a SPAR Életmód Program új ét&rend könyvével.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.