hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 189
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-15

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak: árbevétel és profitvárakozásuk a duplájára nőtt.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-01

A K&H kkv bizalmi index kutatása szerint tízből négy kkv véli reálisnak, hogy uniós forráshoz juthat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Viszont kissé romlottak a fogyasztói várakozások.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

Eddig csak egyetlen alkalommal volt olyan magas, mint júniusban.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-16

A magyarországi kiskereskedelem forgalma értékben 2,8 százalékkal nőtt 2016-ban az előző évhez képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A nagyobb cégek várakozásai a legoptimistábbak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-22

Hónapon belül csak szerény mértékű volt az emelkedés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A sajátmárkás prémium gyümölcslevek értékbeli eladása 65%-kal nőtt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.