hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 195
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Pozitív tartományba jutott a K&H kkv bizalmi index.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Tízből négy vállalkozás szeretne új piacokat meghódítani meglévő termékeivel vagy szolgáltatásával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Szeptemberben a fogyasztói várakozások kissé romlottak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-09-20

Lidl Beszállítói Akadémia – Zsámbék, 2017. 09. 20.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

Látványosan megugrott a hazai vállalkozások beruházási hajlandósága: a cégek 57 %-a tervez fejlesztést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-28

A fogyasztói bizalmi index viszont mínusz 15,9 pontról mínusz 13,6 pontra javult.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

A mikrovállalkozások a legoptimistábbak: árbevétel és profitvárakozásuk a duplájára nőtt.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-01

A K&H kkv bizalmi index kutatása szerint tízből négy kkv véli reálisnak, hogy uniós forráshoz juthat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.