hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 203
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A cégeknél a szakemberhiány okozza a legtöbb gondot.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzleti várakozások még soha nem voltak olyan kedvezőek, mint decemberben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

10-ből 6 cég gondolja úgy, hogy valamilyen fejlesztésbe kezd a következő esztendőben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Novemberben az üzleti szférán belül szinte minden ágazat bizalmi indexe kisebb-nagyobb mértékben emelkedett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

Novemberben 2001 óta először optimisták lettek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Pénzügyeik következő egy évi alakulását tekintve a kisvállalkozások a legoptimistábbak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

A termelés növelésének fő akadálya minden ágazatban a munkaerőhiány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

Pozitív tartományba jutott a K&H kkv bizalmi index.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-29

Tízből négy vállalkozás szeretne új piacokat meghódítani meglévő termékeivel vagy szolgáltatásával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.