hirdetés
2018. május. 20., vasárnap - Bernát, Felícia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 209
#1
Élelmiszer Online
2018-04-23

Exkluzív interjú Daka Zsolttal, a Gyulahús Kft. ügyvezető igazgatójával.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Áprilisban a februári történelmi csúcsnál csak kissé maradt alacsonyabb szinten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Az üzleti szférán belül minden ágazat szereplői kicsit elkedvetlenedtek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-01

Több mint 10 éve nem vártak ilyen magas növekedést a cégek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-26

A GKI szerint az üzleti várakozások még soha nem voltak a mostaninál kedvezőbbek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A kereskedők várakozásai pedig romlottak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-02

A cégeknél a szakemberhiány okozza a legtöbb gondot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzleti várakozások még soha nem voltak olyan kedvezőek, mint decemberben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A 2008-as csúcsot is meghaladta az optimizmus mértéke, amely a kiskereskedelemben is érezteti a hatását.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

10-ből 6 cég gondolja úgy, hogy valamilyen fejlesztésbe kezd a következő esztendőben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.