hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1270
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-14

Nem kíván élni a 400 órás túlórakeret lehetőségével a MediaMarkt - jelentette be a társaság.

#3
Élelmiszer Online
2019-01-10

Újabb cég Black Friday-akciója miatt indult versenyfelügyeleti eljárás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

2019-ben is folytatódik a NAK nagy sikerű programsorozata.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Megkezdődött az állati melléktermék bevallási időszak.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-03

Az ügyfelek többre vágynak: pozitív érzésekre, megerősítésre, bizalmat erősítő interakciókra, egyszóval élményre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-02

Értékes tapasztalatokkal gazdagodott ausztriai tanulmányútja során a NAK sertéságazati munkacsoportja.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Hazánk nagyobb részesedést kér a kelet-közép-európai gazdálkodóknak az EU kutatási-fejlesztési forrásaiból.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-17

Szakmai randevú pezsdítette fel a Waberer’s belföldi áruszállítási és raktárlogisztikai ügyfeleinek életét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.