hirdetés
2018. október. 24., szerda - Salamon.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1247
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

Az állatok fejése, takarmányozása és a trágyázás is automatizált módon folyik majd a létesítményben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

A nyomonkövetés az ellátási láncokban egy jogszabályban is előírt kötelezettség.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-16

A járművfelvonulással az ENSZ FAO és az Élelmiszerbank az élelmiszer-pazarlásra és éhezésre kívánta felhívni a figyelmet.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-10

GS1 nyomonkövetési szakértőként a fogyasztói elégedettség és bizalom nagykövetévé is válhat.(X)

#5
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-10

A kormányból a létesítmények engedélyeztetésével kapcsolatban próbál némi megértést kicsikarni a kamara.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-05

A Smartkosár is bizonyítja, hogy az FMCG területén jócskán vannak kiaknázatlan lehetőségek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-01

Magyarországon elsőként indult el az autistákat segítő akció a sportszeráruházakban.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-28

Európa kedvező geotermikus potenciállal rendelkező régiói közé tartozik Magyarország.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.