hirdetés
2018. december. 14., péntek - Szilárda.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online
2018-12-12

Hamarosan Londonban is megnyitja az első pénztáros nélküli boltját az Amazon.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-06

Újabb, immáron 14. üzletét nyitotta meg a Manna ABC.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-04

Negyed évszázados jubileumát ünnepli a drogérialánc. 25 civil szervezetet is támogatnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

#5
Élelmiszer Online
2017-11-15

Exkluzív interjú Flórián Lászlóval, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatójával.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-27

Boltnyitásban versenyez a dm és a Rossmann, bár a dm-nek a piacvezető pozíciójáért nem kell aggódnia.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-10

A kasszánál egy közismert magyar sportoló fogadta a vásárlókat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-04

Kecskeméten és Csepelen augusztus 4-én nyitottak az új üzletek.   

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-06-15

A munkaerőhiány ellehetetleníti az üzemmód további kiterjesztését..

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-08

A Minipoliszban a gyerekek is nekivághatnak a bevásárlásnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.