hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 110
#1
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

Az állati termékek kivitelében rejlő lehetőségekről értekeztek egy kecskeméti szakkonferencián.

#3
Élelmiszer Online >> pályázat
2018-02-23

Élelmiszeripari cégek számára a felhasználatlan pénzt újból megtendereztetik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Idén összesen mintegy 90 ezer tonna élőállatot dolgozhatnak fel a létesítményben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég a forrás felhasználásával 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

A mészárosokat nem kellett sokáig győzködni, hogy itthon dolgozzanak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#8
Élelmiszer Online
2017-09-11

Közös, uniós támogatással támogatott kutatás-fejlesztési projektet indít a Pick és az SZTE.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Hatályba lépett a Magyar élelmiszerkönyv legújabb módosítása.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-19

Az Agroprodukt Zrt. került a Bonafarm-csoporthoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.