hirdetés
2018. június. 18., hétfő - Arnold, Levente.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Az IWC borversenyen elért eredmény is azt bizonyítja, hogy a muzeális borkincs kiemelt figyelmet érdemel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

A Furmint éve programsorozat sikerrel zárult – elindítják "a kékfrankos országkóstolót".

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-08

Segítik-e az értékesítést az elismerések? A borversenyes „plecsnik” vitákat generálnak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-07

Egri és szekszárdi fajták kóstolója.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ilyet sem csináltak eddig kerek e világon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-01

Nem kell a borászoknak decemberi készletjelentést készíteniük a jövőben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.