hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1125
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#2
Élelmiszer Online
2017-11-16

Ismert magyar pincészetek az Autistic Art Alapítványt támogatják a különleges palackokkal.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-10

A szőlő- és borágazatot a támogatási időszakban (2014-2018) 145,5 millió euró támogatás segíti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Ezernél is több érdeklődőt vonzhat a Bordói November.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Egyedülálló értékmegőrzési projektet indított a kormány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Kiemelkedő minőségű a betakarított termés.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A Magyar Bor Akadémia idén is keresi az Év Bortermelőjét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Eredményt hirdettek a cégek termékfejlesztését és hatékonyságnövelését célzó uniós pályázaton.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Mitiszol rendezvény célja az organikus borok népszerűsítése és a innovatív termékek bemutatása.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.