hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1215
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

A Graphasel Design Stúdiója munkája nyert kommunikációs design díjat. Mutatjuk.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Megdöbbentő ütemben zajlik a folyamat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-09

Magas hazai szőlő- és borárakat hozhat az európai szárazság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-09

Borászati szempontból a 2018-as kiváló évjárat lehet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-08

A borvidék ismét exkluzív mesterkurzusokkal készül az Eger-rajongók számára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-06

Remélhetőleg az uniós szabályozás nem fogja ellehetetleníteni az értékesítését.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-03

Észszerűbb jelentési kötelezettségekkel kezdődik számukra az új borpiaci év.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Idén a megszokotthoz képest tíz nappal tart előrébb a folyamat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.