hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 920
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-22

Magyarországi és határon túli magyar borászok erősítették meg együttműködési szándékukat az egyezséggel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-18

A Kistapolcsányi Erdészet és a Vértesi Erdő Zrt. 340 milliós uniós támogatásból közös programot valósít meg.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-10

Módosult a szőlőfeldolgozás és a borkészítés során keletkező melléktermékekkel kapcsolatos rendelet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-08

Megszületett az ítélet a szakújságírók Super 12 versenyén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Karácsony környékén sincs jelentős változás a fehér, a vörös és rozé fogyasztásának arányaiban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

Jövőre a balkáni ország gasztronómiája kerül rivaldafénybe a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ilyet sem csináltak eddig kerek e világon.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A vásárlók egyre inkább a magyar termelők italai mellett teszik le a voksukat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Vonyarcvashegyen mérik össze erejüket az italok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.