hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 970
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

Rekordév vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A NAK elnöke szerint, ha a jelenlegi fogyasztási trend folytatódik, az ágazat szép jövő előtt áll.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér is található az ALDI saját borai között.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Május 15-én elindult a Nagy Bor Teszt, hazánk legnagyobb online boros felmérése, immár 3. alkalommal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa idén is a borszőlő-kereslet és -kínálat összehangolására törekszik.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

Főleg a borászok művészeti vonatkozású tevékenységének támogatását célozza az együttműködés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A megye bora büszke címet egy éven át viselhetik a kiválóságok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.