hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4127
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-18

Az idei körtetermés oda, a fagy alaposan elbánt vele.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A szupermodern kutatóintézet az otthona az Élelmiszervizsgálati Közlemények szaklapnak.

#3
Élelmiszer Online
2017-10-16

Az emberek mintegy 86 százaléka nem mos elég alaposan kezet. nagyobb figyelmet igényel az élelmiszerfeldogozás is.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

Az importból származó GMO szója takarmány kiváltását célozza a projekt. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

A franciaországi szervezésű borfelismerő világbajnokság döntőjében a magyar csapat a 7. helyet szerezte meg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Először Budapesten erősítenének, hogy külföldre is kiléphessenek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

The Famous Grouse és a The Macallan igyekszik újdonságokkal meglepni a közönséget hétvégén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-12

Bezárultak a a 2017-es Anuga kapui. A vásáron 107 ország 7400 kiállítója vett részt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-12

Érdemes különös hangsúlyt fektetni a tejipari termékek exportjára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-11

A tavaszi fagykárok és a nyári aszály tették tönkre a körteültetvényeket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.