hirdetés
2018. október. 18., csütörtök - Lukács.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4545
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Nem csoda, hiszen mostanában fog beindulni a termékcsoport igazi szezonja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Egy kolbász- és egy halászfesztivált is útba ejt a halfogyasztást ösztönző roadshow.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A sárgarépa éves szinten 116 százalékkal drágult.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-11

Négynapos ellenőrzés-sorozatot tartott a Nébih a Tokaj-hegyaljai borvidéken.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

A tervek szerint a következő 5-10 évben itt körülbelül 300 fiatal szerezhet majd középfokú végzettséget.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-10

Hagyományteremtő célzattal útnak indított programra invitált a Hilltop.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A főnyeremény sorsolás útján talált gazdára a cég „Egy csepp nyár” elnevezésű játékában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.