hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4407
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-20

Rekordév vagy katasztrófa lesz 2018 a szőlőtermelőknek?

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A NAK elnöke szerint, ha a jelenlegi fogyasztási trend folytatódik, az ágazat szép jövő előtt áll.

#3
Élelmiszer Online
2018-06-19

A magyar cukrászok szerint óriási átverés az albán óriásfagyi, még akkor is, ha szabályokat nem sért.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-18

Itt a lista, hová mennek biztosan a NAV-revizorok.

#5
Élelmiszer Online
2018-06-15

A kékfrankosokat népszerűsítendő az agrártárca idén is kiadta a Kékfrankos Borkiválóság könyvet.

#6
Élelmiszer Online
2018-06-14

Az Ital Magyarország összegyűjtötte a legjobb érveket a mértéktartó sörözés mellett.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-14

Kristinus, Vylyan, Twickel és Lajvér is található az ALDI saját borai között.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

A különböző utóvizsgálatok ellentétes eredményei miatt döntött a lépés mellett a termék gyártója.

#10
Élelmiszer Online
2018-06-08

2021 után gyökeresen átalakulnak a biotermelés feltételei - a cél a fogyasztói bizalom erősítése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.