hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4200
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

Ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék: a SPAR  és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat  adományozásra buzdít.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

Meghallgatásra lelt az Európai Bizottság javaslata.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ausztriához fordult az édesség európai védelme érdekében a Nemzetközi Kürtőskalács Szaktestület.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ilyet sem csináltak eddig kerek e világon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

A vásárlók egyre inkább a magyar termelők italai mellett teszik le a voksukat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-12

Fémtartalma egyik áruházban sem haladja meg az egészségügyi határértéket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-08

Sikeresen lezárták a tárgyalásokat az EU-Japán szabadkereskedelmi egyezményről.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Karácsonykor a cég 6 millió nyalánksággal várja üzleteiben a vevőket.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Óriásit ugrott a tojás ára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.