hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4650
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

A gazdaság növekedéséhez a legtöbb nemzetgazdasági ág hozzájárult.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Hűvösre téve.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Francia festők képeit idéző hirdetéseken reklámozza házhozszállító szolgáltatását a McDonald’s.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Az "élet habos oldala" újratöltve. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-02-06

Ön nyerne belőle? Az agrárkamara 15 perc alatt megmondja.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.