hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 89
#1
Élelmiszer Online
2017-08-14

Kétszáz borász, számtalan ínyencség, változatos szakmai és szórakoztató program csalogatja az érdeklődőket szeptember 7-10. között a Budai Vár teraszaira. A fesztivál főtámogatója, a SPAR Magyarország idén is számos különlegességgel kedveskedik a vendégeknek. (x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A XXI. Egri Bikavér Ünnepén a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség által kijelölt zsűri választotta ki a borünnep legjobb borait, ételeit.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-12

A Villányi RozéMaratonon karneváli hangulatban futják végig a három kilométeres távot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A négynapos eseményen tizenhat pincészet vonultatja fel a termékeit.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-12

Másfélszáz borászat kóstoltatja majd a finom borokat a közönséggel. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A cég egyébként is szívesen támogatja a társadalmi célú kezdeményezéseket, intézményeket és rendezvényeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

November 11-én ez a háziszárnyas a kulináris élet főszereplője.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-12

Egyenlő pontszámot szereztek a IV. Nemzetek Sajtversenyén

#9
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-09-08

25 éves a programokban gazdag hacacáré.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-09-07

Ez hatalmas segítség a pincészeteknek, hogy külföldön is népszerűsíthessék a termékeiket. (Javított!)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.