hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1235
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Egy kolbász- és egy halászfesztivált is útba ejt a halfogyasztást ösztönző roadshow.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A rendeltetéséhez képest visszafogott méretű berendezés egy-két hét alatt előállítja az italt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-10

Hagyományteremtő célzattal útnak indított programra invitált a Hilltop.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

A teás sör.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Villányban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Idén a tavalyi kiugróan jó termést mennyiségben és minőségben is túlszárnyaljuk.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.