hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1266
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Az Európai Bizottság napirendre tűzte a már öt éve benyújtott kérdés megtárgyalását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Legalábbis ezt szeretné az AMC - elstartolt a PRODEXPO.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

Az Országos Borverseny arany- és ezüstérmesei mérettetnek meg az eseményen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-06

A jogszabályok többek között a borok eredetmegjelölését, földrajzi jelzését és címkézését érintik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-01

Az EU‒Japán kereskedelem évi 36 milliárd euróval bővülhet a megállapodás teljes körű végrehajtásával.

#6
Élelmiszer Online
2019-01-29

Sikerülhet elkerülni, hogy az EU-ban silányabb szőlőfajtákból is lehessen bort készíteni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-21

A borimport tavaly 63 százalékkal csökkent, az export óriásit nőtt.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-21

Az agrárminiszter szerint például az ekével és a műtrágyával hasonló szinten reformálja meg a mezőgazdaságot.

#9
Élelmiszer Online
2019-01-18

Az új trendek a sokféleséghez, a tudatossághoz és a technológiai fejlődéshez kapcsolódnak.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.