hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 231
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-14

Nincs arra semmi garancia, hogy az afrikai sertéspestis a Dunántúlra nem fog átterjedni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-12

Lezárult a több mint 30 milliárd forint összeértékű beruházás.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-02-11

Az "élet habos oldala" újratöltve. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-02

Megújuló vállalati arculat - bemutatkozott a Borsodi Szitu platform.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A Synetiq az első őszi hónapban is megnézte, mely reklámok hatottak legjobban a tesztelőire.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Szándéka szerint csibészes hangot üt meg új kampányában a Borsodi.

#7
Élelmiszer Online
2018-08-23

Bruszt Lászlót bízták meg a Prymat Csoporthoz tartozó Lacikonyha Magyarország irányításával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Ez az idén hároméves Staropramen Ízművek idei kampánya.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Az italokon végrehajtott szakmai ellenőrzés tulajdonképpen történelmi eredménnyel zárult.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.