hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 10
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

#2
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-23

Szinte elképzelhetetlen az ünnepi asztal valamilyen természetes édes bor nélkül.

#3
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-08-04

Minden borvidéknek meg kell határoznia italainak jellegzetes stílusjegyeit.

#4
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-06-24

A megállapodás következményeként 5 éven belül 10 százalékkal emelkedhet a magyar borok fogyasztása Izraelben.

#5
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2014-12-16

Kínát és az USA-t is meghódítaná a borkülönlegesség.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-08

A két kategória „krémjét” mutatja be a kiadvány.

#7
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2014-04-01

A minőségi szőlő- és bortermelésre történő áttérés a kulcs a magyar borok sikeréhez.

#8
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2014-03-24

Változatlan mennyiség mellett is gyors ütemben bővül a nyugat-európai államba irányuló magyar borexport értéke.

#9
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2014-03-19

Sikeres volt a világ legnagyobb Kéknyelű kóstolója.

#10
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2013-04-08

A valaha finomnak tartott fehérborok testesebbek lesznek, míg egyes átlagos vörösborok valóságos gyümölcsbombákká alakulnak át. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.