hirdetés
2018. november. 18., vasárnap - Jenő.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 204
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A magyar csúcsborok mellett az öt Premier Cru Château is bemutatkozik a Bordói Novemberen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A Kreinbacher Birtok pezsgőjét a világ legjobbjai között díjazták a Pezsgő Világbajnokságon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-15

A cég negyedszázados fennállásának alkalmából tartott sajtóeseményen a borászat két nagy alakja is felszólalt.

#4
Élelmiszer Online
2018-10-08

November 15-ig lehet pályázni a Borászok Borásza Ösztöndíjért!

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-01

Idén a tavalyi kiugróan jó termést mennyiségben és minőségben is túlszárnyaljuk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

27. alkalommal rendezik meg a Budapest Borfesztivált szeptember 6-9.között a Budai Várban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-08

Egyedülálló gyakorlatot vezettek be a verseny hitelességének erősítése érdekében.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Idén hetekkel korábban kezdődhet a szüret az ország legtöbb borvidékén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-12

Két arany- és két ezüstérmet nyert az italaival.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.