hirdetés
2017. július. 27., csütörtök - Olga, Liliána.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 165
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az Oenoforum nevű torna zsűriét lenyűgözték az italok.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Elismerésben részesítették a szőlőfajtából készült borok legkiemelkedőbb képviselőit.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

95 arany és a 7 nagyarany érmet osztottak ki a rendezvényen. (Frissített)

#4
Élelmiszer Online
2017-06-26

A champion díjak július 7-én a Corinthia Hotel Budapestben kerülnek kihirdetésre.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-15

A Sziget-rendezvényeken fehérborból és rozéból nagyságrendileg több fogy, mint vörösborból.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-12

Nagypapájától kapott néhány sor szőlővel kezdte a borászkodást negyedszázada Koch Csaba. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-08

A négynapos eseményen tizenhat pincészet vonultatja fel a termékeit.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-29

A DWWA-ra, a legnagyobb  nemzetközi borversenyre 17 200 nevezés érkezett.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-19

A legnagyobb presztízsű megmérettetéseken öregbítették a hazai pincészetek hírnevét.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-03

Mámor, szabadság, erő a hangsúlyos értékek a legújabb imázsfilmben.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.