hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 173
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-09

Ezernél is több érdeklődőt vonzhat a Bordói November.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

21 millió kilogramm szőlőt dolgoztak fel, 30 százalékkal meghaladva a tavalyi mennyiséget.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A fenntartható szőlő-, és bortermelés elősegítése érdekében jött létre az összefogás. /FRISSÍTETT!/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-05

A huszonhatodszor megrendezett vigadalmon 200 hazai és külföldi kiállító fogja felvonultatni portékáját.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#8
Élelmiszer Online
2017-08-15

2017-ben Jásdi István csopaki borásznak ítélték kollégái a Borászok Borásza díjat. Az Élelmiszer Csopakon beszélgetett a neves borásszal.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az Oenoforum nevű torna zsűriét lenyűgözték az italok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-06

Elismerésben részesítették a szőlőfajtából készült borok legkiemelkedőbb képviselőit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.