hirdetés
2018. május. 22., kedd - Júlia, Rita.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 189
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

Az IWC borversenyen elért eredmény is azt bizonyítja, hogy a muzeális borkincs kiemelt figyelmet érdemel.

#2
Élelmiszer Online
2018-05-02

Érmek és érdemek Villányból.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A borvidék díjnyertes borait is tartalmazza az Ital Magyarország új márkája.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

A tíz nevezett borból hét aranyat nyert a Berliner Wine Trophyn. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-08

Segítik-e az értékesítést az elismerések? A borversenyes „plecsnik” vitákat generálnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-07

2017-ben a borai a világversenyeken is kiemelkedően szerepeltek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-07

Németország egyik legrangosabb nemzetközi borversenyén nyert a Bognár Pincészet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

A bodrogkeresztúri bortermelő három arany és egy dupla aranyérmet nyert el a Sakura Wine Awards-on.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.