hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 700
#1
Élelmiszer Online
2018-07-20

750 teszt: A fesztiválozók fele nem tudja megkülönböztetni a félédes bort a száraztól.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-17

A megszokottnál jóval korábban, már augusztusban megkezdődhet a szüret.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

12 milliárd forinttal. Az uniós kiegészítéssel működő támogatások megnégyszereződnek. 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-10

Az 51 fős zsűri összesen 223 borászat 770 tétele közül választotta ki a legjobbnak ítélt italokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Május 15-én elindult a Nagy Bor Teszt, hazánk legnagyobb online boros felmérése, immár 3. alkalommal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

97 ponttal kapott platinát a somlói Kreinbacher Birtok a legnagyobb nemzetközi borversenyen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-29

Továbbra is Légli Ottó áll a szőlész-borász szakmai önkormányzat élén.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-22

A megye bora büszke címet egy éven át viselhetik a kiválóságok.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A globális problémák és a kiaknázatlan piacok számos lehetőséget rejtenek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.