hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 687
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-18

50 jelöltnek két tokaji, két balatoni és egy villányi borász közül kell kiválasztani a legjobbnak tartott szakembert.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

Az esemény a maga nemében a világ legmeghatározóbb expójának számít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

10 pincészet csaknem két és fél milliárd forint értékű fejlesztést fog megvalósítani a régióban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Idén rekordszámú pincészet fogja bemutatni borait az eseményen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-10

A borvidék díjnyertes borait is tartalmazza az Ital Magyarország új márkája.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-03

Pécsen fogják megtartani a szőlőfajtából készült italok nemzetközi szemléjét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Új borszőlő ültetvény telepítésére nyújthatnak be kérelmet áprilisban a termelők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

A Földművelésügyi Minisztérium a Nemzeti Borkiválóság Program keretében hirdeti meg a versenyt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-03-22

Tokaj-Hegyalján jött létre az országban egyedülálló NMR Borlabor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.