hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 481
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Egy 24 emberen végzett kanadai vizsgálat legalábbis határozottan erre a megállapításra jutott.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Áprilisban éves szinten a gyümölcsök jelentősen drágultak, a zöldségek ára 8,7 százalékkal visszaesett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Az ötödik hónapban éves szinten rendkívül nagyot drágult a tojás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-07

A Nébih laboratóriumi analízise a megvizsgált 148 minta közül 5-nél mutatott ki zárlati fonálféreg fertőzést.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A gabonafélék vetésterülete nőtt, a zöldségféléké csökkent.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Az év Gluténmentes Terméke Díjat a Hunorganic Kft. NATURBIT gluténmentes répatortája vitte el.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Júniustól mentes és nyers vegán ételek is kaphatók lesznek az intézmény két menzáján.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-11

A zöldségek viszont olcsóbbak lettek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-09

A jótékonysági program keretében 34 te-lepülésen fogtak hozzá a zöldségtermesz-tésnek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

Elképesztő okokból landol a szemétben rengeteg élelmiszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.