hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 523
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Ausztria kormánya több szervezettel karöltve intenzíven dolgozik a strapabíróbb növényfajták nemesítésén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-15

Éves szinten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-12

Éves szinten az élelmiszerek 4,2 százalékkal drágultak az első hónapban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2019-02-04

A hazai fogyasztói kosárban az uniós átlagnál nagyobb súlyt képviselnek az élelmiszerek, melyek áremelkedése az inflációt is meglódíthatja.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-30

Az idei második héten a Nagybanin kilogrammonként már 140 forint volt a burgonya bruttó termelői átlagára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A zöldségféle kilója elérte az ezerkétszáz–ezerháromszáz forintot a kofáknál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A vöröshagymáé például a tizenegyedik hónapban éves szinten 69 százalékkal lett magasabb.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

A zöldség- és gyümölcskínálatot mérte fel az üzletekben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-17

Több mint 400 tonna virslivel készül az év utolsó napjaira a SPAR Magyarország saját húsüzeme.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-11

Októberhez képest átlagosan 0,3 százalékot estek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.