hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 500
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Idén burgonyából is kisebb lett a termés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-24

Megvizsgálta az ágazat nagyobb vállalatainak 2017-es beruházásait és pénzügyi mutatóit az AKI.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A települést olykor „az ecetes hal hazájaként” is emlegetik.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

A burgonya, friss zöldség, gyümölcs - 14,5 százalékkal lett magasabb tavalyhoz képest.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-05

Pedig rendkívül költséges.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Szeptember 1-től a műanyag szatyrok filigránabb típusait kitiltották az ország üzleteiből.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-16

Az elmúlt két évben nagymértékben erősödött a láncok nevével fémjelzett kereskedelmi márkák részaránya.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A sörfőzők mellett főleg a folyékony kenyér vékony pénztárcájú kedvelőit viselheti meg a krízis.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

A gabonafélék 13 százalékkal drágultak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.