hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 25
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Erős mezőnyben díjazták a Veritas Gold ásványvizet és a BUSZESZ Chef almaecetet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-17

A palackgyártás jelenlegi alapanyagául szolgáló regranulátumot fognak előállítani az üzemben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-09

A tizedik alkalommal megrendezendő Coop Rally célja változatlan az előző évekhez képest: felhívni a figyelmet a minőségi magyar élelmiszerekre. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-03

A létesítmény kivitelezéséhez 2 milliárd forintos uniós támogatást nyert a Recy-Pet Hungária Kft.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-06-23

Magyar beszállító világszínvonalú fejlesztése támogatja a környezeti terhelés csökkentését.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-26

Saját márkás stratégiák.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2013-11-26

Műanyaghulladék újrahasznosító innovációs központot épít a Recy-Pet Hungária Kft. a karcagi ipari központban. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-31

11 magyar vállalat vesz részt az október 30.-tól november 1-jéig tartó tallini élelmiszeripari vásáron.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-29

A cég innovációs és újrahasznosító központot épít Karcagon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-10-25

A beruházásnak köszönhetően az ecetgyártó tevékenységi körét most már például üdítőgyártás is színesíti.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.