hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 183
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-19

A Hilltop pincészet hivatalosan is bemutatta chardonnay dűlőválogatását.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Az Európai Bizottság nyilvántartásba vett egy polgári kezdeményezést, de még évekbe telhet a bevezetése.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-08

A kecskeméti cég 2002-ben – iparágon belül elsőként – vezette be a HACCP-elveket.(X)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-29

A környezettudatos jelölőrendszer a többi országot is a tudatosabb élelmiszer-vásárlásra ösztönözheti.

#5
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Dinamikusan nő a speciális táplálkozási igényeket kielégítő élelmiszerek forgalma világszerte.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Már csak a címkék használatának megkövetelése is világszerte megosztja a társadalmakat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A közelgő „Camembert-törvények” verték ki náluk a biztosítékot.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.