hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 179
#1
Élelmiszer Online
2018-10-10

Így szállítjuk az áruját.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-05

Ipacs Géza álmodta meg őket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-23

Dinamikusan nő a speciális táplálkozási igényeket kielégítő élelmiszerek forgalma világszerte.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-04

Már csak a címkék használatának megkövetelése is világszerte megosztja a társadalmakat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

Persze csak akkor, ha a fogyasztó is úgy akarja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A közelgő „Camembert-törvények” verték ki náluk a biztosítékot.

#7
Élelmiszer Online
2018-05-24

Az Euronics elektronikus polccímke rendszert érintő tesztidőszakának győztese a Szintézis ZRt.(X)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

Készek és képesek többet költeni rá a fogyasztók: a snack sokaknak a negyedik főétkezés.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-20

Az étlapok titkai és a fogyasztói választások mechanizmusai.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-16

2025-ben válhat maradéktalanná a folyamat kiteljesedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.