hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 192
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-03

Jelentős változásokat hoz a bértáblán a cafeteriarendszer módosítása.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

November 6-án demonstrációval tiltakoznak az adó ellen a szakszervezetek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-20

A munkáltatók további útmutatást igényelnek ahhoz, hogy felelős döntést hozhassanak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-04

A karácsonyi bejgli, a fitneszbérlet, vagy a születésnapi  bonbon is adóköteles bérré válhat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

A cafeteria átalakítása miatt. A legfontosabb tudnivalókat gyűjtötte össze a Hrpwr.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-09

A garantált bérminimum kevés az alkalmazottak megtartásához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Elutasítja a szakszervezeti szövetség a cafeteria-rendszer módosítását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-30

 A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara díjazta a lánc felelős munkáltatói gyakorlatait.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

A legnagyobb arányú bővülés a regionális értékesítési vezetők területén lesz.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A cégnél nagyjából 270 ezer és 800 ezer forint között mozognak a keresetek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.