hirdetés
2018. augusztus. 15., szerda - Mária.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 510
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-31

A fokozott meleg drasztikusan növeli az ásványvizek, üdítők, sörök iránti keresletet.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

A magyar vállalkozások teljesítményét értékelte a pénzügyi és az innovációs tárca vezetője Tusványoson.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-20

Európai Friss Kalandok névvel hároméves edukációs kampány indult a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítéséért. Exkluzív interjú Győrffy Balázzsal, a NAK elnökével.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Újabb szabállyal nehezítené a multik terjeszkedését a kormány a kiskereskedelemben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Viszonylag korszakalkotó reklámdallal rukkolt elő a magyar üzletlánc.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

Megválik CBA-részesedésétől az egyik alapító.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Kasszás Erzsi utódja Icuka, a boltvezető lett, vagyis Bach Szilvia. Itt az új videó: >>>

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.