hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 492
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-07

2010 elejéhez képest már közel 17 ezres a csökkent a kiskereskedelmi üzletek száma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-11-16

Nomen est omen: Kasszás Erzsi 12% forgalomnövekedést hozott a CBA-nak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A cég felszámolása májusban kezdődött meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-26

A lakosság ünnepi asztalra szánt kiadásai akár a 200 milliárd forintot is megkörnyékezhetik.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-20

Lehet, hogy a szolgáltatástól eddig tartózkodó szereplők is hamarosan piacra lépnek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-19

A minőségi hazai alma vásárlására buzdítanak az áruházláncokban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasználtak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Kisorsolta a CBA 25. évfordulója alkalmából meghirdetett nyereményjáték szerencsés nyertesét az áruházlánc.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

Most akkor mégiscsak működik a szakma által olyannyira gyűlölt reklám?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.