hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 520
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-17

A Nébih által megvizsgált termékek azonban hemzsegnek a jelölési hibáktól.

#2
Élelmiszer Online
2019-01-10

UHT és ESL tej: ösztönzi a fogyasztást, segíti a gazdaság fehérítését.

#3
Élelmiszer Online
2018-12-21

Január elsejétől 18%-ról 5% százalékra csökken az ESL és az UHT tejek forgalmi adója.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-14

Eltűnhet a Traubi.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-08

Egyre népszerűbbek a humanitárius szervezet sajátmárkás termékei.

#7
Élelmiszer Online
2018-10-26

Vitorlát bontott hazánkban az olasz Peroni Nastro Azzurro, a „kék szalag”

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-17

3000 kilogramm zöldséget és gyümölcsöt osztottak szét Fruttival és Veggivel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-31

Fenntarthatatlanná vált az áfacsökkentés után ígért 17-22 százalékos árleszállítás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A két budapesti és az erdőkertesi áruházak kialakítása 810 millió forintból valósult meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.