hirdetés
2018. június. 21., csütörtök - Alajos, Leila.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 507
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Újabb szabállyal nehezítené a multik terjeszkedését a kormány a kiskereskedelemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A meleg tavasz kissé megbolondította a mezőgazdaságot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Viszonylag korszakalkotó reklámdallal rukkolt elő a magyar üzletlánc.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

A tesztben vizsgált 22 földieper közül 19-ben a laborvizsgálat kimutatott növényvédőszer-maradványokat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-22

Megválik CBA-részesedésétől az egyik alapító.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-07

Kasszás Erzsi utódja Icuka, a boltvezető lett, vagyis Bach Szilvia. Itt az új videó: >>>

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-02

Akadályokkal, de folytatódik a konjunktúra az élelmiszer-kiskereskedelemben. Előrejelzés és árbevétel-listák.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-04-26

Látlelet, megoldások az FMCG szektorban.

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.