hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 71
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A halfogyasztásra ösztönző kampány a nyári fesztiválokat is útba ejti.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-19

A Chio Chips Intense két új ízvariánsát vezették be ezzel a piacra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-15

Készek és képesek többet költeni rá a fogyasztók: a snack sokaknak a negyedik főétkezés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-22

Csattanómaszlag-tartalmuk miatt kellett kivonni a forgalomból a termékeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-28

A Costes étterem séfje alkotta meg az OMV új szendvicskínálatát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Ettől még legálisan árulható, csak előbb a fogyasztóval alá kell íratni egy jogi nyilatkozatot.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Egy tanulmány szerint a kémiai elemben gazdag diéta segíthet meggátolni az infarktus és a stroke kialakulását.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

A félszeg trónfosztó 300-szor csípősebb a jalapeñónál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-30

A glutén- és laktózérzékenyeket, illetve a vegánokat is megilleti a gasztrokamionos életérzés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-22

Idén Eszenyi Ferenc ízkompozíciója nyerte el a fődíjat a magyar cukrászok rangos fagylaltversenyén.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.