hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 257
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A burgonyaszirmok vegyesen teljesítettek a vizsgálatok során.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-16

Főleg az extrudált termékekre esküsznek.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-09

Óriás pihenősátorral és a beköltözéshez szükséges termékek bővített kínálatával készül a Szigetre az óbudai Auchan.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-10

A Lay’s chipsek ízeit Fördős Zé tálalta fel az Extrában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-28

Az expón a magyar snackipar jeles képviselői megismerkedhettek a szektort meghatározó, új technológiákkal.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-26

Az egyik állítólag 100 ezer dollárért kelt el.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-23

A fogyasztói választás befolyásolásának lényeges elemei a termék eredetére és/vagy minőségére utaló védjegyek.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-08

Nyolcszázötven eurós belépő a volt elnök előadására.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-19

Jobbára nyugodtan el lehet fogyasztani a vajas felükkel lefele földet ért, de időben felkapott pirítósokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.