hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 268
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

A Chio a napokban kezdte forgalmazni üstben sült termékeit, Chio Chips Kettle Cooked néven. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A Sentione elkészítette rangsorát, melyből kiderül, melyek a kedvenc nassolnivalók a neten.

#4
Élelmiszer Online
2018-03-12

Istenes Bencét és Cseh Lacit is próbára tette Lakatos Márk.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-23

Ha a sikamlós állag visszataszító, a ropogós textúra talán majd magához csalogatja a fogyasztókat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

A top 10 legnagyobb ütemben növekvő élelmiszer-kategória hazánkban.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-12-05

Mintegy 180 milliárd forintot tesz ki évente a belföldi édességpiac forgalma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-21

Napjainkban a fogyasztók sokkal könnyebben férnek hozzá a globális márkákhoz.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.