hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 100
#1
Élelmiszer Online
2017-08-10

Emmi: tájékoztatták az iskolaigazgatókat a büfékben árusítható termékekről.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Fiatal Családosok Klubjának vezetője kikelt a tanintézmények büféinek repertoárja ellen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-14

Egyebek mellett az elhízás térhódítását próbálják visszafogni a közteherrel.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-29

Ebben az ügyben az Európai Bizottság meg is szüntette az általa indított kötelezettségszegési eljárást.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-28

A Brüsszel által indított kötelezettségszegési eljárás ellenére továbbra is kiállnak az extra sarc mellett.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-12-06

Guinness-rekord dőlt meg a Semmelweis Egyetemen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-30

Az adó az egészségi kockázatot hordozó termékeket érinti.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-20

Erre a következtetésre jutott egy uniós tanulmány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-14

Újra felmérik a lakosság tápláltsági állapotát.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-04-30

Korlátozhatják az energiaitalok fogyasztását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.