hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 54
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-16

Az árbevételi adatok ellenére, 2016-tól folyamatosan nő a hazai sörgyártással foglakozó vállalkozások száma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

40 000 hektolitert ittunk belőle egy év alatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-22

77 milliárd forintot adózott a söripar.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-24

Több vállalkozást kellett minőségi vagy jelölési problémák miatt figyelmeztetni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2018-03-07

A piackutató rámutathat arra, amire a legjobb marketinges sem gondolna.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-11

Egyelőre még csak Észak-Írországban kapható a szesszel átitatott húskészítmény.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-04

Hőség: csúcson az ásványvízfogyasztás, de a jégkrémek forgalma is átlagon felüli.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-14

Egyre több ízesített alkoholmentes és különleges sört gurít le a magyar.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-10

Mert mindkét irányban van értelme a sztorinak. A Heineken cider márkáját hirdetik így.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-22

Idén tovább módosítja a kormány a Magyar Élelmiszerkönyvet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.