hirdetés
2018. augusztus. 21., kedd - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 556
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-14

Dobozonként 30-40 forinttal emelkedhet az ára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Egy bolgár rendszámú Volkswagen kisbuszban rejtegették a 2365 doboznyi illegális tételt.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-13

Az európai uniós adóminimum elérése érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Európa legolcsóbbjai közé került a magyar alkohol, cigaretta és ruha.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Az új adónem a dohánytermékeket terhelné.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Egy autóban.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-09

Árváltozás és pszichológia.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Egy másik ügy kivizsgálása céljából szálltak ki a helyszínen a nyomozók.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-27

Egy kutatás 70 000 ember adatait elemezve mérte fel a dohányzás elektronikus formájának egészségügyi hatásait.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

A vizsgált kecskeméti ingatlanon 178 doboz adózatlan cigaretta is előkerült.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.