hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 537
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Immár se védjegy, se grafikai szimbólum nem szerepel rajta.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

135 millió forinttal károsította meg az államot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Állítása szerint a sofőr nem tudta, hogy a tartályban illegális dohányárut szállít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A határrendészek éjjellátó készülékkel szúrták ki a pilóta nélküli repülőgépet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Csak áprilisban például 611 millió szál cigarettát értékesítettek.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-21

Django öt hónap alatt 39-szer talált elrejtett dohányárut.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-03

A 32 ezer doboz értéke több mint 31 millió forint.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-22

A rendőrök a helyszín közelében el is fogtak egy a csempészettel „összefüggésbe hozható" 21 éves férfit.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-03

 A tiltás erdők, fásítások határától számított kétszáz méteren belüli területre vonatkozik.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Kiszimatolta a faburkolatba rejtett adózatlan cigarettát.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.