hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 18
#1
Élelmiszer Online
2017-08-14

Saját vetőmagjait és gyümölcseit mutatja be a Farmer Expón a Debreceni Egyetem

#2
Élelmiszer Online
2017-07-28

A kutatók 3 növényt vizsgálva keresnek választ a hatékony, robusztus és olcsó hálózati struktúrák építéséhez.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Világszerte mintegy 37 ország csak külső segítséggel tudja megoldani lakosainak élelmezését.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-02

A leghatékonyabb környezetkímélő agrotechnológiai megoldásokról tanácskoztak Rómában.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-04

Takarmányozási és élelmiszeripari célra vetett növénycsoport termesztése lendületet kaphat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-24

Oktatási, kutatási, innovációs és mezőgazdasági iparfejlesztési stratégia kidolgozását kezdték meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-02

Bizonyos leletek szerint az akkori ital zamata édes lehetett.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-02

A globális élelmiszeripart tekintve kellemes évnek nézünk elébe a FAO szakértői szerint.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-18

A világ második legnagyobb cukornádtermesztő országában hervasztó képet mutatnak az ültetvények.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-07

Az alternatív gabonafélék pillanatnyilag előnyösebb befektetést jelenthetnek a gazdák számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.