hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 494
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

#2
Élelmiszer Online
2017-09-21

A Coca-Cola HBC Magyarország idén ősszel ingyenes tanfolyamot indít #énjövőm elnevezéssel.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Egyelőre még csak Japánban bontogatja a szárnyait.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-13

A 12 méter magas létesítményben 12 ezer raklapon összesen 8,4 millió liter termék fér el.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-08

2016-ban 3%-kal esett vissza az egy liter ital előállításához szükséges víz mennyisége.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-08

A Coca-Cola pályázatot hirdetett számára idáig ismeretlen egészséges édesítőanyagok felkutatására.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-21

A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik épülethálókon issza a kólát üvegből.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-21

Általában kettő–öt, de esetenként akár tíz százalékkal is növelhető egyes kategóriák bolti forgalma kategóriamenedzsment révén. Kategóriamenedzsment külföldön.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-15

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.