hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 486
#1
Élelmiszer Online
2017-08-15

Gélekkel lehet dinnyésíteni, meggyesíteni vagy áfonyásítani a narancsos Fantát, első körben Mekikben és Tescókban.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#3
Élelmiszer Online
2017-06-28

A termék a Coca-Cola Cherry-t váltja a portfólióban, és júniusban jelenik meg a piacon.

#4
Élelmiszer Online
2017-06-17

A gyorsétteremlánc 1976 óta az olimpia egyik fő szponzora.

#5
Élelmiszer Online
2017-06-12

Forgács Attilával, a gasztropszichológia egyik hazai úttörőjével az evés lélektanának néhány kérdéséről beszélgettünk.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-06

A közvéleménykutatást mentorprogram és online képzések is követik a jövőben.  

#7
Élelmiszer Online
2017-06-06

Bányi Katalin kereskedelmi és marketingigazgató Svájcban folytatja, a cég kettébontja a feladatkörét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Dr. Fábián Ágnest, a Henkel Magyarország Kft ügyvezető igazgatóját választották meg elnöknek a Magyar Márkaszövetség mai tisztújító közgyűlésén.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-03

A Coca-Cola HBC Magyarország idén először vett részt a Felfedezők Napján.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-27

A vodkamárka grafikusok, divattervezők munkáit várja pólóra, napszemüvegre és társaira.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.