hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 503
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Búcsút inthet a hagyományos műanyag palackoknak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

Az üzletlánc múlt hét kedden ünnepélyes keretek között vehette át a kitüntetést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

Programok és magánszemélyek egyaránt részesülhettek elismerésekben.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A cég 14 év után új médiaügynökséget választott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

Üdítők online kommunikációjától a projektmenedzsmentig számos feladatot el kell majd látnia a társaságnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

Az #énjövőm program a Coca-Cola Hellenic csoport külföldi kezdeményezésének hazai változata.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

A Modern Gyárak Éjszakáján az érdeklődők betekintést nyerhetnek az ország legkorszerűbb termelőegységeibe.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A nemzetközi „ünnep” alkalmából 30 tonna ételadománnyal megrakott teherautó konvoj szelte át Budapestet. /Frissített/

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.