hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-30

Szívesen megadják az árát - a kényelem lett a legfőbb érték.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-15

A látogatók a SPAR saját üzemeivel is ismerkedhettek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-03

A cég kezdetnek sebességmérővel igyekezett felhívni vásárlói figyelmét enjoy. termékvonalára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-03

A Spar franchise hálózatához az elmúlt egy évben 25 eladóhely csatlakozott.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

Az áruházlánc hozzájárul az U18-as atlétikai Európa-bajnokság lebonyolításához.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-08

Convenience üzlet és kávézó: leginkább így lehetne jellemezni a Shell új néven futó shopjait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-02

A direkt értékesítésnek komoly konkurenciát jelent az áruházláncok terjedése, fejlődése.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-11-08

 Az idei utolsó LIDL Beszállítói Akadémia a Magyar Hús Ízei Napja a húsok termékkörére fókuszált. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.